Oefenen, oefenen en nog eens oefenen - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu Oefenen, oefenen en nog eens oefenen - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen

Door: pleunterpstra

Blijf op de hoogte en volg Pleun

20 Mei 2012 | Nederland, Hapert

Vandaag gingen we bij Nanda in Heemstede oefenen voor de beursuitreiking. Dat moest natuurlijk helemaal goed gaan! We hadden met een hele groep afgesproken op het station. We begonnen de dag met leren lopen, ja echt waar leren lopen. We hadden allemaal een volgorde uit ons hoofd moeten leren, zo moeten we namelijk op de beursuitreiking gaan lopen. Na enige tijd gelopen te hebben was het tijd voor de lunch, en konden we weer gezellig kletsen, super gezellig natuurlijk :)

Na de lunch splitsten we ons op, sommigen gingen ons gezamenlijke lied schrijven en anderen, waaronder ik gingen oefenen met de begeleiding van een dans. Kathelijne (India) gaat namelijk dansen op de beursuitreiking en daarbij is live begeleiding. Dagmar (India) speelt dwarsfluit, Bieke (USA) speelt viool, Zoey (Woont op Aruba en gaat naar Wales) samen met Anna ( Mostar), Bo (Mostar), Charlotte (Wales) en Eline (Maastricht) doen het hummen, en ik zal piano spelen.

Om 4 uur was het oefenen afgelopen dus besloten we met een groepje naar Haarlem te gaan. Samen met Bo, Bieke, Anna, Hester (Italië), Annemaayke (Hongkong), Joy en Kathelijne. Eerst hebben we een hele tijd op een grasveld gelegen, gekletst, gelachen en een voetbal van een paar jongen afgepakt ;p. Daarna zijn we uit eten gegaan in een Italiaans restaurant. Het was lekker en heel het restaurant heeft mee kunnen genieten van onze gesprekken! Annemaayke, Hester, Joy en ik hebben na het eten nog een hele tijd met een ijsje op een plein in Haarlem gezeten. Hierna namen we de trein weer terug. Rond een uur of 12 kwam ik uitgeput thuis. Dit was een geweldige maar ook vermoeiende dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

De komende twee jaar ga ik mijn VWO in Singapore op UWCSEA (United world college of south east Asia) afmaken. Hier ga ik een blog bijhouden met al mijn belevingen!

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 55325

Voorgaande reizen:

22 Juli 2013 - 04 Juni 2014

UWCSEA Grade 12

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

UWCSEA Grade 11

Landen bezocht: