Papa - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu Papa - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu

Papa

Blijf op de hoogte en volg Pleun

29 Juni 2013 | Nederland, Hapert

Hier een minder leuke blog.

Lieve papa,

Na 4 jaar lang vechten heb jij je rust gekregen, je hebt dapper gestreden, maar het mocht helaas niet baten. Ik weet dat je nog graag mij en Sem had zien slagen, een beroep zien krijgen, en je kleinkinderen had willen zien.. Te jong ben je van deze wereld afgenomen, oneerlijk vind ik het, maar daar is niks aan te doen. Je hebt me veel van deze wereld laten zien en overal mee naartoe genomen, het avontuur aan. Veel dingen heb ik van jou geleerd en zal ik nooit meer vergeten. Ik ga je ontzettend missen, maar ik kan al de mooie herinneringen met jou in mijn hart sluiten.
Ik hou van jou

29-05-1959 - 14-06-2013

Zoals ik al vertelde in mijn vorige blog moest ik naar huis komen, dringend omdat het niet goed ging met mijn vader. Het was goed dat ik thuis kwam, we hebben nog een aantal gezellige dingen met het gezin kunnen doen. We zijn uit eten geweest, hebben sushi gemaakt, en we hebben nog op een terrasje gezeten

Ik ben blij dat ik nog de kans heb gekregen mijn vader nog te zien, en nog even wat tijd met hem te spenderen. Het is goed om nu hier te zijn met en bij mijn familie!! De week na het overlijden was moeilijk, maar gelukkig kregen we veel steun en ontzettend veel kaarten hebben we gekregen. Vrienden en familie kwamen elke dag over de vloer om er voor ons te zijn en ons te helpen.

De crematie was op donderdag de 20ste, en hoewel het raar klinkt, was het een mooie dienst. Mijn vader had zelf het grootste deel geregeld en had er dus voor gezorgd dat er veel muziek (live) werd gemaakt. Ook ik heb piano gespeeld, I Giorni heet het lied dat hij mij verzocht te spelen. Hoewel het niet vlekkeloos ging, aangezien mijn handen trilden heb ik het toch gedaan. Sem had nog een mooie foto presentatie gemaakt en ook werden er mooie toespraken gehouden, waarin ik mijn vader helemaal herkende.

Het was natuurlijk allemaal niet makkelijk, maar ik kon altijd terecht bij mijn geweldige vrienden en ook familie. Iedereen heeft ons zo goed geholpen, en was er altijd voor ons, dat gaf me wel een beter gevoel. Ik wil iedereen die er voor mij was heel erg bedanken, want het heeft veel voor mij betekent.

Liefs Pleun

  • 07 Juli 2013 - 18:53

    Rob Van Loef:

    Hoi Pleun

    Erg treurig dat je je vader moet missen. Ik wil jou en je familie veel sterkte wensen.....
    Mooi dat je piano gespeeld hebt.
    Lieve groeten Rob

  • 17 Augustus 2013 - 23:12

    Lillian Mars:

    Toevallig kom ik je blok tegen. We hebben nooit veel contact gehad maar na mijn scheiding van Peter was het geheel over. Ik denk dat je sterk genoeg bent om om te gaan met alles wat je overkomen is. Toch wil ik je langs deze weg sterkte wensen en hoop dat je alle goede herinneringen van je vader kunt blijven koesteren en dat het je sterkte mag geven. Groet, Lillian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

De komende twee jaar ga ik mijn VWO in Singapore op UWCSEA (United world college of south east Asia) afmaken. Hier ga ik een blog bijhouden met al mijn belevingen!

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 755
Totaal aantal bezoekers 55266

Voorgaande reizen:

22 Juli 2013 - 04 Juni 2014

UWCSEA Grade 12

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

UWCSEA Grade 11

Landen bezocht: