Nog 1 dag.. - Reisverslag uit , van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu Nog 1 dag.. - Reisverslag uit , van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag..

Door: pleunterpstra

Blijf op de hoogte en volg Pleun

03 Juni 2012 | ,

Jaja, nog 1 dag en dan is de beursuitreiking, ik kan niet wachten! maar ik zal eerst even vertellen over dit UWC weekend. Zaterdag ben ik met Joy naar Den Haag gegaan. De trein kwam rond 1 uur aan en we hebben eerst sushi gehaald. Vervolgens zijn we met onze logeerspullen en ik met een gitaar door Den Haag gelopen omdat Willem, bij wie we gingen slapen, nog niet thuis was. We besloten voor de moeder van Willem een bloemetje te halen en ook wat voor Heerte te gaan kopen. Voor Heerte wilden we een stressbal, en twee kopjes en schoteltjes van Blond Amsterdam kopen. Na 3 keer verdwaald te zijn, meerdere winkels te hebben bekeken, hadden we eindelijk een stressbal gevonden! de kopjes volgden snel en toen was het alweer 17.00 uur, dus namen we de tram naar Willems huis. Wat was dat een gezellige avond zeg, we hebben pizza besteld, Gekletst, gelachen film gekeken en uiteindelijk ook nog geslapen!

De volgende dag was het oefenen bij Jochem (Mostar) thuis. We hebben de quotes weer zo'n duizend keer geoefend en natuurlijk al de andere optredens ook (het zijn er drie) Het lied hebben we akoestisch geoefend, aangezien het gitaar spelen niet meer doorging en Lotte er nog niet was, maar het ging hartstikke goed, we hebben het zelfs nog in de tram en in de stad gezongen. We zijn met (bijna) de hele groep de stad in gegaan en toen kwamen Lotte en Tom ook nog even langs. Het leuke was dat bij het oefenen de twee meisjes van de Antillen: Mikayla en Zooey er ook bij waren! 's Avonds zijn we met z'n twintigen bij een italiaan gaan eten, en heb ik een heerlijke pasta gehad!
Nu ben ik weer bij Willem, samen met Bo, Kathelijne, Joy, Dayyaan (Costa Rica). We luisteren muziek, kletsen en zetten nu een American Pie op! Morgen is de beursuitreiking en ik kan niet wachten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

De komende twee jaar ga ik mijn VWO in Singapore op UWCSEA (United world college of south east Asia) afmaken. Hier ga ik een blog bijhouden met al mijn belevingen!

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 55323

Voorgaande reizen:

22 Juli 2013 - 04 Juni 2014

UWCSEA Grade 12

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

UWCSEA Grade 11

Landen bezocht: