Informatiedag - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu Informatiedag - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu

Informatiedag

Door: pleunterpstra

Blijf op de hoogte en volg Pleun

13 Mei 2012 | Nederland, Hapert

Gister was het dan eindelijk zover, Ik zou de jaargroep gaan ontmoeten! Natuurlijk wist ik door Facebook al wie er door waren, maar ik kende alleen de geselecteerden van mijn selectiedag,dus niemand van de zondag op Lotte na natuurlijk. licht gespannen en heel erg opgewonden reden Lotte, ik en onze ouders samen naar Utrecht. We kwamen aan en wisten natuurlijk niet waar we naartoe moeten, dus nadat we om drie gebouwen heen waren gelopen hadden we eindelijk het goede gebouw gevonden. Het was super leuk om iedereen te ontmoeten, zo ook Heerte, het hoofd van de focusgroep begeleiding. er waren ook veel alumni, en zoveel mensen die belangrijk zijn voor UWC, te veel om op te noemen!

Alle zero years (jaja, we moeten nog first years worden) moesten een presentatie geven, met z'n tweeën of alleen. Samen met Joy (Swaziland) had ik "The Co-year show" uitgevoerd. Hierbij gingen we opzoek naar de perfecte co-year. Door middel van vragen en uitbeelden was het dan de bedoeling dat onze co-years alles goed beantwoordden en de andere kandidaten diezelfde vragen fout beantwoordden.

We kregen op deze dag natuurlijk informatie, maar veel wist ik al van onze second years Sander en Angie. Toch was dit echt een topdag! Het was super gezellig met onze jaargroep. Het is alsof we elkaar al jaren kennen.

Moe en heel vrolijk vertrokken we weer naar huis waar mijn Indiër ook net aankwam. Ik heb namelijk al een hele week een Indische uitwisselingsstudent in huis, en het is echt super gezellig!

Ik kan niet wachten tot ik de jaargroep weer ontmoet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

De komende twee jaar ga ik mijn VWO in Singapore op UWCSEA (United world college of south east Asia) afmaken. Hier ga ik een blog bijhouden met al mijn belevingen!

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 55256

Voorgaande reizen:

22 Juli 2013 - 04 Juni 2014

UWCSEA Grade 12

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

UWCSEA Grade 11

Landen bezocht: