Oefenen, oefenen en nog eens oefenen 2 - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu Oefenen, oefenen en nog eens oefenen 2 - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Pleun Terpstra - WaarBenJij.nu

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen 2

Door: pleunterpstra

Blijf op de hoogte en volg Pleun

27 Mei 2012 | Nederland, Hapert

Onze tweede keer oefenen, deze keer bij Annemaayke in Amsterdam aan de gracht. Het was heerlijk weer en in een kort broekje en hempje ben ik daar heen gegaan. Om stipt 11 uur stonden we bij Annemaayke voor de deur, maar Heerte was er niet dus zijn we maar op het dakterras gaan zitten in het zonnetje. Lotte en ik Hadden een taart gemaakt en die hebben we toen lekker opgegeten. We waren net van plan om naar het Vondelpark te gaan toen Heerte kwam. Dus toen moesten we er toch aan geloven. Weer lopen, weer het lied zingen en weer de quotes doen. Maar het harde werken werd beloond, we mochten naar het Vondelpark. Ik ging samen met Kathelijne, Bo, Annemaayke, Lotte, Joy, Willem (Swaziland), Tom (Canada) en Rahma (Maastricht). Hier hebben we geweerwolfd, een watergevecht gehouden en friet met cake als toetje gegeten!
Nu komt misschien wel het leukste deel van de dag! op het Leidseplein in Amsterdam was optreden bezig, met veel publiek en in het midden een open plek. Dus gingen we met de meisjes in het midden staan en.... Headbangen! Onder luid applaus van het publiek en de zanger. In de stad kwamen we de vier finalisten van De Face tegen en gingen we met ze op de foto. Maar hier eindigde het niet. In de trein terug zaten we met z'n vijven, Tom ging met Lotte mee en Willem ging met Joy mee. De hele trein kon meegenieten van de zin en onzin die wij te bespreken hadden!
Volgende week is de laatste keer oefenen en dan is de beursuitreiking. Ik kan niet wachten!